mod!

 
Hej. Jag har tänkt nu under uppehållet på vad jag vill med fotbollen och kommit fram till lite olika saker som jag tror att det är viktigt att du är medveten om.
Nu i tvåan på gymnasiet så kommer jag ha väldigt mycket skola, som jag kommer sätta i första hand. Och mitt mål kommer inte vara att spela division 2 och närvara 100 % på alla träningar. Jag skulle nöja mig med div 4 matcher. och om jag får spela div 2 så gör jag självklart gärna det, men det är inget jag kommer förvänta mig. Jag har märkt att jag inte klarar av har kombinationen av hög press från både skola och fotboll och jag har också märkt att jag både spelar sämre och presterar sämre i skolan ju mer pressad jag känner mig.
Så jag kommer försöka närvara så bra som det går och jag kommer göra mitt bästa, men jag kommer inte göra det för att få en plats i div 2. Jag kommer göra det för att fotboll är något jag tycker är roligt och något som jag mår bra av helt enkelt! Och jag tror att jag kommer prestera bättre om jag inte har den höga målsättningen själv hela tiden, för det gör att jag som sagt inte pressar mig själv lika mycket och blir missnöjd om jag inte får den plats jag vill ha.

Och jag kommer tyvärr inte kunna närvara på Torsdagens träning heller!
 
/Pelle

Klump i magen att skicka iväg det där till min tränare. Jag kommer säker få skit för det här bara för att min tränare hatar mig så himla mycket. Blä, klump i magen. Fan vad jag är modig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0