precis som jag vill ha det


Sitter just nu på mitt köksbord i skräddarställning o äter frukost, innehållande rostad macka med ost o gurka, kaffe, juice. Samtidigt lyssnar jag på Curtis Mayfield med "move un up" (SÖK PÅ YOUTUBE, NI KMR BLI GLADA)

idag ska jag högst troligen träffa cicci och ikväll får jag se hur jag gör. Jag funderar på att ha en skön ensam hemmakväll! Det vore så jävla najs bara =) Kan inte gå på fest, eftersom jag har match o så imorgon, men det är lugnt för min del. Helt lugnt! :)

Men just nu känns mycket bra. och det blir liksom inte sämre för att mitt rum är städat heller!
Nej, nu börjar bordet bli lite för hårt för min rumpa, så godbaj på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0