bu och bä ?


Har så mcyket blandade känslor nu. Det är så mycket bra som händer, men samtidigt finns det mycket dåligt också. Känner att jag behöver lätta på mitt lilla hjärta. Börjar med det dåliga ><

-
Jag har tre prov jag måste göra i spanska + en läxa för att få G, är helt körd. Men det är jobbigt att jag liksom har chansen och kan ta den, men jag kommer aldrig kunna plugga så mycket att jag klarar tre prov. Ska jag ge upp eller kämpa?

Jag fick ett poäng ifrån G på matteprovet, 2 poäng ifrån G på omprovet. Jävla skit. Vill inte berätta för mamma och pappa. Sen ska jag göra omprov i ekvationer snart också. Fan ? LO sa iaf att jag ska kompplitera en sak muntligt på måndag, det lär väl gå hoppas jag.

Jag har inte skrivit romananalysen än.. och den är på många sidor. + att jag har ett annat arbete i svenska på 6 sidor som jag inte börjat med, jag ligger inte efter i den uppgiften. Men jag lär få det tufft asså.

Jag blev bänkad på lördag. Sugen på festa imorn, men kan inte det. Lär ju få spela ändå, men känns så jävla surt att skipa fest för att man ska vara bänkad på matchen.

Har massa annat plugg jag måste fixa och göra.

Treorna slutar skolan och det.. suger? Vill inte tappa kontakt.

+
Jag har fått sommarjobb! Kommer tjäna pengar :D

Jag har de finaste vännerna som uppskattar mig och jag blir lika glad varje gång

Det är mindre än månad tills sommarlovet :D

Har blivit mer motiverad att plugga typ

Jag har kommit in i en bra period med mig själv, det vill säga att jag tycker om mig själv för tillfället.

Det går framåt med dig

Det är Fredag imorn (dock spanska lektion)

Hejsvejs, fan. Varför är skolan så jobbig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0