You know I'm good


Klockan är kvart i tolv och jag har precis duschat och kommit hem från träningen. Det gick riktigt bra på träningen! Var så jävla länge sen jag hade på mig grässkorna, fan det var skönt. Känslan av att få skjuta riktiga skott, springa på stora ytor, slå krossbollar, spela fotboll på en stor plan, röra sig med bollen och allt annat. Helt obeskrivligt vad min kärlek till fotboll är stor.
Jag har känt att jag varit så trött på allt nu senaste veckorna, men det är ju inte fotboll jag varit trött på. Det är all fys och inomhusträning. För inomhusfotboll är en helt annan sport för mig, och det sporten förstår jag mig inte på.

Ikväll ska jag plugga engelska. Sedan ska jag dricka kaffe. Och äta bananer. Det sägs vara bra. Typ.


och vi två 17 år, vi klarar oss - men det kommer inte av sig självt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0