I was born to tell you I love you


Ush, nu känner jag mig som världens sämsta bloggare. Men jag har mina anledningar till att inte ha bloggat. Jag har faktiskt hållt mig sysselsatt hela helgen och om jag tänker efter har jag inte haft många minuter för mig själv ;O Helt fantastiskt. Ändå har helgen inte varit särskilt händelserik.

I Fredags åkte jag in till stan med min vän Anna efter skolan, där hon handlade ett par chinos hon sett ut. Jag åkte dock hem lite tidigare eftersom jag då hade en tid att vara hemma till. När jag kom hem slängde jag i mig maten för att seden bege mig till hovet och se på när AIK - Växsjö spelar mot varandra. Fast inte ensam såklart, det var jag, Frida,  pappa, Janne och Julia (familjekompisar)
AIK vann! 4-0 tror jag. Fast jag har glömt egentligen..

Sedan följde Frida med mig hem och sov här, det var mysigt. Fast vi råkade somna i soffan där nere med ljus tänt och grejer >< hehe.
På Lördag åkte vi två in till stan för att handla lite kläder. Det blev inte så mycket kläder, det blev ett evigt BH-provande, vilket också resulterade i en fin vit en .)
När vi kom till Högdalen handlade vi gräddfil, tacobröd och tacosås. För på kvällen skulle Frida och Anna komma hem till mig och mysa och äta tacos ! :) Mamma och pappa skulle ut, så var ensam hemma!
Väl hemma spelade jag musik på högsta nivå och laddade inför kvällen i typ 45 minuter.

Vi gjorde mat, lyssna på hög musik, åt, skrattade, pratade och hade väldigt mysigt :) Första gången Frida och Anna träffades, och det var inte det minsta stelt :O :)
På kvällen var det meningen att vi skulle träffa Ewe och Kim på skansen och följa "the earth hour", men vi ångrade oss in i sista sekund, så Ewe och Kim kom hem hit. Vi typ umgicks och såg på matchen, trevligt trevligt :)
När alla hade gått gick jag och Frida ut på natt promenad, och bara jag och Frida vet vad som hände då ;D haha!

Idag är det Söndag och jag är nöjd och glad, kexchoklad :) Lite ångest inför jobbig vecka. Speciellt inför engelska nationella muntligt på Tisdag. UHS USH USH.
Annar lugn dag, ska fotograferas med laget bara och typ lite så!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0