vårkänslor




Idag är det vår här där jag bor, fina Fagersjö! Det gör mig glad. Imorgon har jag studiedag och ikväll har jag ingen träning. Så ikväll ska jag ha skoj på stan med Anna ! :)
Anna är en vettig människa, så att ni vet. Tänk om världen bestod av fler som henne, då hade världen varit en bra värld (inte för att den inte är det..)

Idag har jag hängt runt med Tomas, Stoffe, Stoffe och Christel stora delar av dagen, jag har också pratat lite med Magda i telefon :) Så jag har haft en någorlunda bra dag, men jag hoppas på att den blir bättre ändå.
Engelskaprovet gick också bra för er som undrar det!

Nej, nu ska jag ta och skura mitt golv. För sånt tycker jag är så himla roligt.

Massor med kärleksbrev !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0