najs bajs


Åh ni anar inte vilken najs helg jag haft! Den har verkligen varit skön. Njutit mig igenom hela! Och vet ni vad jag har gjort? Ingenting. Jag har gjort ingenting hela helgen och det har varit så jävla skönt.
Fredagen tillbringades med Totte. Vi gjorde pannkakor och satt och samtalade i hennes kök i timmar kändes det som. Gustav deltog också lite =) Sedan såg bi fucking åmål. Bli inte för chockade, men det var första gången jag såg den. Och den var bra! Lite konstigt slut, eller plötsligt. Sedan forsatte vi samtala, tills klockan närmade sig tolv och jag blev tvungen att bege mig av. Alla som har följt min blogg vet att jag inte får sova över hos folk denna helg, i och med förra helgens incident.

På Lördag vaknade jag upp som en utvilad och glad Pelle. Jag kände att dagen skulle blir bra! Först ringde Anna mig och vi samtalade lite. Sedan segade jag lite för att klockan 15 möta upp Anna i stan.
Först skulle vi träffa massa och bowla, men sedan kände jag och Anna att nä, vi har faktiskt ingen större lust att bowla. Så jag ringde Alleh och vi bestämde oss för bio istället. Det var ju kul, för Stoffe och Tomas skulle tydligen på samma och då skulle jag få träffa dom också (: Zarin och Alleh hur som helst in till stan och precis när vi skulle betala för bion fick jag ryck och ville inte se på bio längre. Så vi fick för oss att vi skulle hem till Alleh och supa istället. Sen åkte vi mot Alleh, fast det blev inget sup. För vi blev sugna på vega-baren, så vi stannade där. Fast där var vi bara i en halvtimme. Sedan åkte jag och Anna hem till mig och såg walk the line, åt mackor och snacka hela natten. Nåja, åtminstone till klockan 5. 
Idag har jag och Anna suttit vid köksbordet och ätit frukost i flera timmar och samtalat med min mor.

Ja, förstår ni vilken helg jag haft? Så jävla bra =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0