torsdag eftermiddag


Jag har så mycket känslor i mig just nu, så jag vet inte riktigt vart jag ska placera dom.

Jag är
Glad, skoltrött, uttråkad, förväntansfull, pirrig, nervös. generead, trött, villig, nyfiken, maktlös, ivrig, hoppfull, osäker, självsäker, rädd, fundersam, nostalgisk, sötsugen, pratig, nöjd och exalterad.
Ja, det var nog det jag kunde komma på. Men kan ni förså att jag går runt med alla dessa känslor? Kan ni förstå att jag håller på att sprängas? För det gör jag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vart jag ska göra av alla mina känslor. Det är faktiskt ganska jobbigt ;O

Men jag är nog mest glad och uttråkad. Knasig kombination va? Jag mår bra, det gör jag. Men mitt liv står ite stilla så på så vis känner jag mig uttåkad. Jag vil att det ska hända något! Så på Lördag ska faktiskt jag och Anna, som känner likadant, göra något jättekonstigt. Det är verkligen mysko. Vi ska gå ut och intervjua folk på stan! Vi ska göra en intervju med jätteknasiga frågor sen gå runt och ta kontakt med folk. För att få kontakt ;o självklart säger vi att det är ett skolarbete eller liknande.
Vi ska typ fråga frågor om sexualite och typ raggningsätt och så vidare (: För skoj skull. Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi kommer få ut av det. Men då händer der något i alla fall. Kul att höra hur andra människor tänker och kul att veta saker om andra människor överhuvudtaget :)

Nej hörni, nu ska jag gå och äta rostade mackor (längtan) med goada ost på och sedan ska jag dricka två koppa kaffe, för att sedan sätta mig ner och plugga specialidrott.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: mli

Va kul, haha :D Du får lova att berätta lite om vad ni fick veta den dagen, i bloggen ;)

2009-03-05 @ 20:24:43
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: circus em

åh vad glad jag blir nu! alltid lika roligt att hitta bloggar som tillhör någon från förut.



och jag skulle nog banne mig också vilja ha ett fik. för det finns nästan inga ultimata, inte i sverige vad jag vet i alla fall.



som idag, jag köpte en chai-latte för 40:- och det var i princip bara varm mjölk. tror nog faktiskt på riktigt att det inte var någonting annat. då tappar man ju fattningen en aning...



kärlek!

2009-03-05 @ 23:14:33
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: milka

Heter du milka?

2009-03-07 @ 21:01:49
URL: http://milkafembro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0