The weekend


Nu hade jag tänkt sammanfatta min helg lite.

I Fredags var det fest på Dalarö hos Ewe! Det var kul, förutom att jag blev fullast. Kan vara därför jag hade roligast också. Men det var mysigt, vi klädde upp oss och gjorde pizza tillsammans. Det var dock ett spektakel för mig att komma hem själv helt dyngrak. Men jag klarade det trots allt.

På Lördag morgon spelade jag match som gick bra för hela laget (4-0 till oss) Men jag spelade uselt, kanske inte så konstigt..
Påväg hem från matchen åker vi förbi en Frida som var ute och gick, jag hoppade av och vi satte oss på vägen och pratade lite, sedan kom vi fram till att hon kunde följa med mig in istället. Vi samtalade lite om allt och inget och efter en timme eller två tog vi cykeln och cyklade mot Örby. Det är vad jag kallar vår.

I Örby träffade jag en gammal vän vid namn Camilla. Vi gick omkring i de gamla Örby kvarteren, vi gick bland annat förbi mitt gamla hus och efter en stunds tvekande gick vi in där och frågade några som stod vi garaget om vi fick ta oss en titt utanför, och det fick vi! Det såg väldigt annorlunda ut, jag fick lite av en chock. Alla väggar var borta, allt golv var bytt och väggarna var målade med andra färger. Det var helt enkelt inte mitt hus längre. Och det gjorde mig lite ledsen faktiskt, id et där huset hade jag växt upp, utvecklats och blivit den jag är. Och nu var allt borta! Ush. Jaja, livet går väl vidare.
Vi vandrade också vidare och pratade. Det var en bra promenad tycker jag och det tackar vi Camilla för :)

På kvällen mötte jag upp Anna och Stoffe vid Högdalen och vi hyrde film och köpte godis, för att sedan gå hem till mig och hare cozy. Stoffe kunde dock inte stanna allt för länge, eftersom han skulle på studentskiva. Anna sov inte här men vi låg i min säng, eller rättare sagt, jag låg på sängen och hon på golvet. Vi pratade ganska mycket, sedan gick hon hem och inatt har jag sovit 12 hela timmar!

Idag har jag inga större planer. Jag ska åka till farmor och kanske gå ut och springa. Äsh, vi får se hur det blir med den saken.
Ska börja läsa en bok också och förhoppningsvis prata i telefonen med Ewe.

ush, vilket otroligt ointressant inlägg. Men det skiter jag i, HAH!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0