jag älskar dig, jag älskar dig !


Jag är en glader. Har haft en så jävla bra dag! :))

Och det beror på många olika saker.

Jag åt frukost
Jag var inte morgontrött
Jag har haft en good-hair day
Jag har känt mig pigg, snygg och bra
Jag fick G+ och VG på datakunskapsproven
Blir bara bättre o bättre kompis med Tomas och Stoffe :))
Jag har gjort flera goda gärningar (man blir glad av att vara snäll!!)
Jag har fått mycket beröm
Det har varit bra väder!!
Engelska nationella vad tydligen på Onsdag, inte imorn !
Christel kanske ska följa med till Gotland :))
Lov om mindre än 5 dagar !

Sådär. Förstår ni nu att jag är glad, glad, glad? :) Åh, allt känns så bra! Idag ska jag läsa boken och sedan har jag träning 19.20 - 21.00, det kan bli roligt. Eftersom det är bra-bra väder :)

Puss och kram, jag är en bumbibjörn ♥


Kommentarer
Postat av: mli

sv: Haha, självklart :D gillar också den listan väldigt mycket.

2009-03-30 @ 19:01:56
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0