HEELG


Åh allting är över och nu ska jag inte lägga en tanke på skolan den här veckan. Den här helgen kommer bli grymt bra!

Dagen har varit bra. Jag "försov" mig på specialdrotten och tog sovmorgon till 11.15, men jag kom till skolan 10.30 för att se på när treorna hade spelning. Tomas och Stoffe skulle ju vara med där och jag hade lovat att kma och titta >< Dom var väldigt bra iallafall och det var kul att se vad dom kunde :)

Helgen kommer bli jättebra och jag har fullt upp hegen ut. Ikväll ska jag på fest i Tyresö hemma hos Christel. Det är hon och Linn som fyller år =) Det ska bli hur skoj som helst! Jag tacka nej till fest hos Emma, till att träffa Camilla och tjejkväll med högstadietjejerna. För det första är jag sjuk och för det andra så har jag lovat Christel sen långt tillbaka, av någon anledning påminde hon mig om festen igår. Satt..
Imorgon ska jag på morgonen gå på en spelning med Fanny =) Sedan på dagen vet jag inte rikitgt vad som händer. Jag ska nog dra mig hem till Anna och sno lite kläder.. hehe. På kvällen ska jag på 18fest med Frida, det blir nog skojigt :) På söndag har jag match, sen ska jag träffa Jonas, som faktiskt ska hjälpa mig med matten (:

Åh, ikväll ska jag supa och glömma bort alla problem som finns ! =)

PUSS OCH KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0