sommarkänslor trots regn!


Nu är det sommarlov och det börjar kännas nu!

Igår hade jag hur som helst en rolig kväll. Jag har haft en väldigt rolig vecka för övrigt känner jag, med mycket nytt folk. 
Jag och Anna var iaf på fest och det var askul för det var massa av våra f.d 3or som var där och som vi tidigare inte umgåtts med men velat. Micke som hade festen skjutsade oss båda vägarna och pappa har blivit jätteslapp med tider och sånt så jag slipper oroa mig och passa massa tider hela tiden. Jag orkar inte gå in på detaljer om hela kvällen men det var skitkul iaf och jag ångrar inte att vi gick dit, för det var vi nära på att inte göra av någon dum anledning!

Självklart finns det alltid massa saker man ångrar efter fyllekväller och det kan man inte komma undan, det är bara att bita i det sura äpplet och skratta åt det eller något :) Jag har tyvärr inga bilder från kvällen eftersom jag glömde kameran. Men vi kanske ska dit ikväll eftersom det var så himla trevligt igår tyckte vi alla, så vi sa att vi skulle göra om det. Då ska jag ta med kameran!

Jag tycker på tal om ingenting att frida kan ta och komma hem nu, saknar henne.

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0