saker som skaver


Jag har så mycket jag måste göra :( Allting ligger o skaver på mig som ett skavsår. Det känns som läxor alltihop :(

- Jag måste lämna tillbaka filmerna
- Jag måste gå till skolan o leta reda på Javier, Sofia och SYO. Dom måste skriva på ett papper om min ansökan om specialutformat program. Och jag är inte ens hundra på att dom är där. och då får jag problem ...
- Jag måste bestämma mig vad jag ska ha på mig på begravningen
- Jag måste packa
- Jag måste köpa lite nya sommarkläder
- Jag måste städa
- Jag måste tanka på pengar på mobilen
- Jag måste ringa Linda, Anna, Frida C, Frida och Ann-jeanette. Måste också prata med Vera och antagligen träffa henne o få pengar.
- Jag måste raka benen
- Jag måste sortera O.C-boxarna

OCH ALLT DET HÄR MÅSTE JAG GÖRA INNAN TORSDAG!!!
... För då ska jag till Frankrike med Frida och hennes familj! och så blir jag där en vecka. Påväg hem från Frankrike släpper Bosse av mig vid Malmö där jag tar tåget direkt till Ann-jeanette och sedan är jag där i några dagar :)
Det här är bara planen, det kan bli ändringar!

Jag ska försöka göra allt det här idag. Trots att jag haltar o trots att jag känner mig hängig och sjuk... Tror ni jag fixar det?




Kommentarer
Postat av: emzak

KLART! :D

2009-06-21 @ 00:19:25
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0