Min sommar


Herregud, min sommar är så spikad! Och jag kommer inte sitta hemma och mögla hela sommaren så som jag trodde =)

10 juni - 18 juni - Hemma!
18 juni - 20 juni - Trosa med familjen Zander
20 juni - 21 juni - Bilåkning till Tyskland med familjen Zander och övernattning där.
21 juni - 27 juni - Frankrike med familjen Zander!
27 juni - 28 juni - Bil till Malmö
28 juni - 2 juli - Tar tåg från malmö och kmr till Fredrikstad 28e, är där med Annis till 2a juli
2 juli - 20 juli (eller 25e) - Hemma! Jobbar 7-12 juli
20 (eller 25e) juli - obestämt datum - Nordnorge :)
9 augusti - 17 augusti - Gotland
17 augusti - 24 augusti - Hemma!
24 augusti - skolan börjar ....

På ett sätt suger det att rada upp sommaren såhär, det känns som om sommaren är hur kort som helst och som om den är slut snart. Samtidigt tycker jag det är skönt med planer =) !
Idag har jag varit duktig också (kolla listan nedan!). Snart ska jag in till Farsta med Annis och handla lite sommarkläder, underkläder o bikinis :)

regnpussar!

Lite pics' från försommaren 2009 :) 


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0