ilska


Jag blir så jävla arg på mig själv. Varför kan jag inte bara slappna av? Varför kan jag inte bara låta saker hända? Varför måste jag tänka så mycket? Varför kan jag inte bara släppa allt och ta det lugnt för en gång skull? Varför måste jag haka upp mig på allt? Varför analyserar jag så jävla mycket? Varför måste jag gå runt och spänna mig hela tiden? Varför är jag så rädd för att förlora? Varför tror jag att jag förlorar om jag inte anstränger mig så som jag gör? Varför är jag en sån perfektionist med mig själv och allt jag gör? Varför är jag så rädd för att göra fel? Varför?

Jag fattar inte. Jag är så rädd för att förlora alting jag har så jag överanstränger mig för att ha kvar allt och det leder till att jag hela tiden går på högvarv och aldrig kan stanna upp och bara ha det jag har. Jag måste hela tiden fortsätta och göra allt i snababre tempo hela tiden.
Jag är så trött på att vara komplicerad, jag är trött på att tänka så mycket. och jag stör mig på att det här är så svårt att förstå. Jag förstår mig själv, men det har tagit en lång jävla tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0