-


Jag kanske borde börja läsa en bok?
Kanske go back to gamla pelle ett tag? Ni vet hon som sitter på fik i converse och funderar över alla människor som går utanför.

Men jag är så hetsig, jag måste leva mitt liv. Jag måste göra det bästa av det, jag kan inte bara ta det lugnt. Men trots detta så är jag en lugn person, jag stressar aldrig, går alltid långsamt, skjuter upp saker och utstrålar "äsh, det löser sig", jag tar ofta saker som de kommer, jag beskrivs som spontan och jag gör mycket spontana saker, jag är impulsiv och gör också mycket impulsiva saker, men grejen är att jag är inte så som jag känner mig.

Jag känner mig stressad och det min hjärna går verkligen på högvarv hela tiden. Tusen tankar om allting. Mest om mig själv och om hur jag ska göra, leva och vara.
Gjorde jag rätt?
Gjorde jag fel? Hur borde jag gjort?

Men det är så jobbigt ibland, att tänka så mycket. Varenda sak jag gör är genomtänkt, det är helt sjukt men det är så. Men kombinationen av detta + allt annat gör att jag tillslut blir knäpp. Det är skola och fotboll, press från alla håll och jag orkar inte det tillslut.
Jag orkar inte vara perfekt. Men jag vill inte misslyckas, för jag är rädd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0