wanna be starting something


Gosh, vad tiden rullar iväg. Jag hinner inte andas emellan allting som händer! Fast det är väl min egna förtjänst. Men bra mår jag, psykiskt iallafall! tyvärr så börjar jag bli sjuk. Ni vet.. täppt i näsan, ont i huvudet, seg i hjärnan.. osv.

Eftersom det inte blev något sommarjobb för min del den här veckan så har jag tagit mig tiden till att umgås sådär som man umgås när man har sommarlov. Träffat Emelie gammal dagis kompis och skrattat åt gamla filmer från dagis, övningskört, parta lite igår hemma hos nana med paralellklass människor o stoffe&tomas, gått promenader, ätit glass, pratat telefonen, solat, grillat, varit uppe alltför länge och sovit bort dagen, köpt nya kläder (!!!), kollat på lite för många avsnitt av O.C, vandrat i stan, fikat, tältat har jag till och med gjort, lyssnat på gitarrmusik, sprungit i regnet och umgåtts med gamla örbygänget :)
Tänk vad mycket en vecka av sommarlovet kan ge :) Jag är gladgladglad och ikväll är jag ensam hemma o då ska jag o christel göra tacos o dricka vin :)

puss&kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0