sommaren är kort


Gosh, jag har aldrig haft det tidigare. Men nu har jag det verkligen! Det är början av Juli och jag har ångest för skolan. Jag känner mig inte redo att börja skolan överhuvudtaget och när jag tänker på att börja skolan är det någon som tar enkniv och vrider om i min mage. Det känns inte bra! Om jag ska vara helt uppriktig så känns det skitdåligt, hemskt. Katastrof!
Men sedan tänker jag lite mer och då blir jag arg, för sommarlovet har man längtat efter hela året och när man har det kan man inte njuta, för det enda man tänker på är att det ska ta slut. Det här är mitt nästsista sommarlov, jag får inte tänka på skolan. Jag måste slappna av. Jag måste!

Okej, hur har jag utnyttjat sommarlovet nu när jag varit hemma några dagar då? Jag vet inte. Varför rinner tiden bara iväg utan att man gör något speciellt?
Jag kom hem i Torsdags, på Fredag dag mötte jag och Linda varandra i stan. Det var meningen att vi skulle gå där ett tag, men vi åkte hem till mig istället och bada :) Sedan på kvällen åt jag pizza med Frida och på något vis hamnade vi efter det hemma hos mig, klockan blev 11 och vi bestämde oss för att nattbada, hur mysigt som helst, att bada i månljuset! Vattnet var riktigt varmt, sommarkänslor på hög nivå! :) Sedan sov vi hos mig. Dagen efter vet jag inte vad jag gjorde på dagen. Vi sov jäkligt länge och gjorde pannkakor till frukost :) När hon gått hem rensade jag min garderob! Juste!
På kvällen kom släkten och grilla :) Mysigt o gott. Sedan kom Frida hem till mig o lite senare Fråda. På med en ögonbindel på henne för nu skulle vi överasska henne med att fira hennes födelsedag! :)
Det var galet kul. Vi putta putta ner henne i vattnet, nakenbadade o allt senare. Åt druvor o jordgubbar o hade det mys :) Sedan somnade vi inte förns klockan 6-7 !

Igår övningskörde jag och på kvällen hade jag dö-trist så jag gick en promenad med Tomas. Idag har jag tränat på morgonen och nu är Linda påväg. Ikväll blir det café 60 med Christel :)

puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0