What can I do


Jag känner för att stanna hemma, för fan vad bra närvaro jag har haft på gymnasiet. Jag har varit borta två hela dagar samanlagt! En dag sjukanmälde jag mig, fastän jag var frisk. En dag var jag ledig. Sen ha jag ju självklart skolkat/försovit mig några lektioner. ca 5 mattelektioner, 3 spanska, någon mänk, någon svenska typ. Men det är inte alls mycket! Jag minns hur jag var i 8-an och 9-an, jag skolkade fan asmkt .( Eller gjorde jag det? Det känns som det iaf.

Mina läxor:

Svenska redovisning på Torsdag
Spanska läxa
So-hemtenta
Engelska läxa

Jag känner iaf för att ligga i min säng en hel dag. för jag känner mig inte alls motiverad till någonting. Vädret suger som fan, blir sjukt deppig av att kolla ut och så fort man går ut blir man blöt och kall >< Sen orkar jag verkligen inte plugga, jag fattar inte hur jag ska få bättre självdiciplin. hjälp. någon?
Sen känns fotbollen tråkig, dålig närvaro av alla, jag saknar alla seriösa tekniska men väldigt nonchalanta enskede spelare faktiskt, ändå om det känns bra i stuvsta. Får väl skylla lite på vädret också, men jag känner bara att jag vill stanna hemma, men samtidigt får jag ångest om jag gör det. Jag tränar ca. 4 gånger i veckan nu och jag tycket det är allt för lite, jag är van vid 7 eftersom jag förut tränade med skolan också och det låter mycket, men man kom in i det, det var en självklarhet för mig att träna flitigt varje dag, nu när jag tränar hinner jag aldrig komma in i det >< Och det blir bara tråkigt. Jag saknar att spela flickfotboll på elit nivå faktiskt, det var sånt jävla tempo och så sjukt mycket träningar. Jag saknar nästan att vara stressad, för på ett sätt var det skönt, det gick runt. Man hann aldrig tänka och man va alltid sjukt trött på kvällarna.

äh, jag antar att det här bara är en vanlig dag, imorn är det nog bättre. Känner mig irriterad och sur på mycket just nu och jag hatar det. Det var samma sak igår också .o

Aja, så länge jag får mitt ögongodis varje dag så är jag väl nöjd. Imorn ska jag allt gå ytterligare ett steg framåt .)

Kommentarer
Postat av: mli

Spännande.. :')

2009-01-21 @ 00:08:26
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0