redovisningar


Ja, jag ska idag hålla en redovisning inför en liten grupp. Och ja, jag är  nervös. Jag har typ inte förberett mig alls egentligen, slängde ju bara ihop 3 sidor igår ca. Men jag är väl så nervös som man borde vara, går det att inte ens vara lite nervös inför redovisningar? Skulle inte tro det. Men det är ändå en obehaglig känsla, Tusen grejer snurrar i mitt huvud om vad som skulle kunna hända, fast jag vet egentligen att det inte kommer hända. Jag kommer inte bara prata i 2 muinuter, eftersom jag har tre sidor att läsa upp + att jag är bra på att fördröja tid. Jag kommer heller inte bli knallröd i ansiktet eftersom jag är i en liten grupp där det säkert finns människsor som är sämre än mig. Jag kommer inte stamma, eftersom det har jag aldrig nånsin gjort. Jag kommer inte ramla och jag kommer inte börja svamla. Näej,

Sen är jag så fruktansvärt trött också, jag mår dåligt för att jag är så jävla trött. Min kropp skriker efter sömn och jag hatar den känslan.

Aja. Nästa gång jag skriver är redovisningen över. SKÖNT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0