My promise


Så, jag lovade att visa min plan på nästa sommar .) Planen är bara en dröm, typ förslag på saker jag vill göra. Men självklart kommer det mesta bli av (..får man hoppas)

- Åka till Gotland i 5 dagar med ett gäng .) Vi ska tälta, bada, grilla, somamrkröka och allt som man gör på sommaren
- Åka på språkresa med Moa J
- Gå på festival (Hultsfred?) med Totte
- Åka till nordnorge, såklart
- Va på Dalarö :D
- Förhoppningsvis åka ner till Skåne och umgås med Anna .)

Så, tänk om sommaren blir så pass! Jaja. Det är bara en dröm, en önska. Men om man inte drömmer och hoppas på saker och ting kommer dom aldrig att ske. Sen måste man tro på att det går, annars blir det fail >< Och jag är en riktig drömmare! Jag tror verkligen att allt är möjligt. Eller, för mig är allt möjligt.

Nu ska jag gå och äta lite havregrynsgröt, jag blev så fruktansvärt sugen på det .) Det är jätteenkelt, jättegott och jättenyttigt:
1 dl havregryn (jag brukar ta lite mer)
2 dl vatten (jag brukar ta mindre)
Nypa salt

Sen har man det i mikron i 2 minuter på 650 grader. Serveras med mjölk och jordgubbsylt. Supergott !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0