Life is a song

Jag känner att jag måste ha en lugn helg så fort som möjligt. En helg då jag verkligen bara tar det lugnt, då jag ägnar mig åt mig själv bara. Jag ska träna, äta nyttigt, bada, vara ensam, plugga osv :) Det kan dock inte bli nästa helg, då är det ju Allehs och Kakans stora fest. Men helgen efter det! Då ska jag verkligen bara tat lugnt. Åh, vad jag längtar tills dess! Jag känner typ hur min kropp bara skriker efter lite andrum ><

Jag bekymrar mig fortfarande över hur jag ska överleva matchen, det känns som ett stort omöjligt projekt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, men gör det, det är en skitabra idé! Och nu gav du mig kraft att äntligen skriva det där inlägget om att leva livet som jag tänkt på så länge :P

2009-01-25 @ 21:57:18
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0