längst fram i taxin



Jag undrar hur mitt liv ser ut om ett år?

Kommentarer
Postat av: caddie

Då har vi något gemensamt :)

2009-01-22 @ 20:02:25
URL: http://ettlivsomintefinns.blogg.se/
Postat av: Loo

vilken färg på "cardigan" ?

2009-01-22 @ 20:04:55
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: rebecka rockbloggen

ja, det är en fråga man kan ställa sig.

spännande tycker jag, man vet ju ingenting om hur något ser ut. det kan liksom hända vad som helst!

2009-01-22 @ 20:05:15
URL: http://xbecka.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

Det är det som är det roliga.. man har ingen aning om någonting! :D Hur vill du att det ska set ut då? :)

2009-01-22 @ 20:43:29
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Besök http://paulinaholmgren.blogg.se om du vill lära dig om bloggdesign, eller hur du kan tjäna pengar på bloggen :)

2009-01-22 @ 20:48:34
Postat av: OscarMyrberg

svar; Förändringar är bra.. förändringar är kul! :D bra att satsa på!

Tack :P



Jadu.. jag kommenterade en blogg osm du hade kommenterat.. så jag kollade in det.. aldrig fel att hitta nya bloggar :)



2009-01-22 @ 20:55:27
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

Jaha du.. själv är jag både lite rädd och förväntansfull för förändringar som ska ske i mitt liv snart :o

Har det förändrats något för dig på sista tiden.. eller är det torrt på den fronten? :P



Kram

2009-01-22 @ 21:03:18
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

haha, just nu är mittliv helt underbart! Finns så extremt mycket se fram emot.. klassresa i slutet av maj, börja gymnaiset, få bloggen att funka, då ut mitt märke på marknaden.. åh massa mer.. men ändå så vill man stanna i nuet, för här vet man hur det är..



för ett år sen så började jag tröttna ur på skolan riktigt ordentligt.. skolkade väldigt mycket, var med och drev ett café, hade det allmänt bra utanför skolan :P

Har du något kul som du vet ska hända? :D

2009-01-22 @ 21:16:19
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

japp de är ja :P ja visst det var trevligt.. förutom att caféet gick urdåligt.. det var "familjen" som vi skapade, vi som jobbade där, som var där hela dagarna och åt upp alla chokladbollar xD själv lyckade jag trycka i mig tolv stycken på en eftermiddag xD

Café är as kul! Man träffar grymt mycket folk.. har någon slgs förkärlek för caféer, kan sitta i timmar..

Jag är as skraj för gymnasiet.. dels för att min klass nu är underbar.. tänk om jag skulle hamna i en klass med enbart dönickar.. eller om jag börjar jämföra allt med hur det var förut..



Förändringar är äckligt bra! Saknar några just nu, men dom kommer nog snart! :D



För mig spelar det ingen roll, brev är trevligt! Speciellt med trevliga människor! :)



kram

2009-01-22 @ 21:31:56
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

starta café är as svårt, sepciellt när lokalrna förknippas med ungdoms "discon" och konserter. Den gruppen jag var med i jobbade inte bara på cafeét utan också i ungdomslokalen, vi var arrangörer, ordnade spelningar på caféet och olika festivaler.. det la ner pga av att ingen fikade där :P saknar det så jävla mycket!

Delicato bollar is the shit! har dock inte ätit så många sen caféet :(

Senast idag satt jag i mer än två timmar.. kanske inte så mycket, men de stängde xD

Jag ska och kolla på ett txtil och hantverks gymnasium på tisdag, funderar strakt på det.. Textila gymnasiet i sthlm.



Nej dåligt förknippas ju oftast med.. dåligt xD

ja det är ju det. Tack så mycket! :D du är också en mycket trevlig prick :P



kram

2009-01-22 @ 21:49:37
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

när det inte är någon som vill följa med blir man lite sur.. :P jag föredrar Waynes, iallfall här hemme väldigt trevlig personal :P Café stugan i Västerås, främst för deras öppettider, de ha öppet as sent, både vardagar ich helger.. sen String på Östermalm i sthlm.. snacka om att det är one of a kind.. dom hade en toalett på en hylla ovanför en dörr :P as coolt är det! Har du något man måste besöka? :)

äh, man kan ite vara bra på allt.. jag är kass på att jobba på lektionerna och att lämna in i tid.. däför hade jag bara G i textil slöjd förra terminen har dock höjt mig nu.. men xD



Jag trodet är så bra för jag tror att jag känner mig själv.. eller nåt.. när vet man egentligen när man känner sig själv?

Har underbara vänner, jag får hålla på me ddet jag vill och "framtiden" ligger bara bakom nästa dörr, så det är väldigt bra! :D Jag har fått för mig att NP inte är så jätte svårt ändå :P har mitt första nästa vecka :P

Vad är det i ditt liv nu som är så bra gämfört med berg och dalbana livet?



kram

2009-01-22 @ 22:12:21
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

haha, jag får nöja mig med Wayne´s, har aldrig lyckats prova Espresso house.. Ja du, jag vet kanppt själv var jag bor.. Sala heter det, typ 20 000 invånare, nybyggd galleria, alla känner alla, incest.. ja du fattar :P Västerås är väl närmsta stora stad..När London inte räknas xD Ligger i Västmanland, som sagt så vet jag knappt själv var jag bor.. eller jag vet, men inte vart det ligger xD

dd? :D



Jag älskar att träffa nya människor.. har dock inte träffat någon ny på mycket länge.. det är surt! Som tur är står UKM för dörrarna, mycket nytt folk :D

Vi ska tydligen ha NP i NO också -.-



Men högstadiet är blajj! Allt är så jävla falskt, speciellt människorna.. jag har kommit fram till hur bra jag och mina vänner är om man jämför med alla andra på skolan xD Sen lärarna!! mina lärare är ju som dom är.. iallfall vissa.. obotliga :P



kram

2009-01-22 @ 22:37:13
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

men självklart har jag provat chai latte.. alltid det om jag inte ät trött, så blir det kaffe :P HUr kan du känna till det? :O nu hoppas jag att du hittar på.. det är nästan sorglligt.. men det kanske har att göra med att jag alltid har bott här :P ja mitt är inte så bra heller :P



antingen får jag pendla.. eller så får jag bo hos nån, eller köpa lägenhet.. eller bo på gatan :P spelar inte så stor roll vilket, bara det blir nåt :D

Jag har gått på samma skola från ettan, samma människor.. när vi började högstadiet kom det ju nytt folk, fick en underbar klass.. men vafan allt annat nytt folk är ju bara ett gäng med muppar -.- så jääävla tröttsamt!



Ja det är väl så.. jag är oftast väldigt "vuxen" i allt jag gör.. men ibland så slår det slint.. man är ju bara barn en gång xD haha!



oj då.. jag vet aldrig vad jag ska svara på den frågan.. det är så olika! Film musik är kul.. Queen, the Kooks, Håkan Hellström, Nomy, In Flames, Secondhand seranade massor med mer :P även R&B och hip-hop xD SKa på Håkan den 22 februari! :D:D

2009-01-22 @ 23:44:58
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: OscarMyrberg

Ja det kan nog vara så :) Pippi äger alla! Henne kan man citera hur mycket som helst! :D



Jag såg honom en gång på grönan i somras.. eller såg åh såg, vi åkte dit för att se honom, men vi åkte karuseller samtidigt som vi lyssnade :P



Ja det är det säkert... men jag drömmer ju dagligen om att bo på Manhattan, så då känns inte sthlm som något särskilt :P



Jag är så jävla trött på den här stan, människorna och typ allt! Vill bara komma härifrån! :P

2009-01-23 @ 00:55:28
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0