Jag är unik.


- Jag tycker ärr är något vackert. Om min kille skulle ha ett ärr under ögat skulle jag spana in det hela tiden.
- Jag älskar att spara små onödiga saker som choklad papper, kapsyler och handlingslistor
- Jag älskar strumpor. Jag bär olika hela tiden och det är i hål i alla, men jag älskar alla mina strumpor ändå.
- Jag kan inte slänga tyg i papperskorgen. Sist när jag skulle slänga en trasig tröja fick mamma göra det istället medans jag stod med ryggen till, sedan fick hon gå och och slänga påsen.
- Ibland ljuger jag om onödiga saker. Som att jag har sett en film jag inte har sett. Jag vet inte varför jag gör så :s
- Jag hatar te, men jag önskar verkligen att jag tyckte om det. Jag tycker att det är fint att dricka te.
 - Jag har inget sinne för inredning.
- Pannkakor är min absoluta favoriträtt och kommer alltid vara
- Jag gick på toa två gånger i min förra skola, där jag gick i tre år.
- Jag känner mig hemma överallt. Människor som jag precis börjat lära känna blir oftast ganska paffa när jag kommer hem till dom för första gången och går raka vägen in i deras kylskåp, tar ett äpple och sätter mig på deras köksbord samtidigt  som jag nynnar högt till "hakona matata". Folk kan uppleva det som otrevligt, men jag är sån.
- Jag använder sällan smink. Kanske 1-4 gånger i månaden.
- Jag kan inte leva utan choklad
- Jag drömmer konstiga, meningslösa drömmar. Som att det rullar stora gröna klot mot mig som jag måste akta mig för, sen helt plötsligt kommer Göran Persson och rädda mig.
- Jag tvingade mig att gilla kaffe
- Jag startade sock-trenden i min skola!!!! Jag började en dag använda sockor, sen började jag låna ut lite sockor till några i min klass för dom tyckte det såg så mysigt ut. Och nu ser jag folk varje dag som använder sockor. Coolt va?
- Jag tycker mer om randigt än vad jag tycker om prickigt och rutigt
- Jag heter Helena men alla har kallat mig Pelle sen mellanstadiet
- Jag är besatt av The O.C
- Jag kommer alltid på massa konstiga saker som man kan göra. Typ "ryck" som att springa tre varv runt huset och sen proppa i mig massa körsbär
- Jag har jättesvårt att komma in i böcker
- Jag har ganska bra självkänsla, dock ganska dåligt självförtroende
- Jag älskar detaljer i vardagen! Jag försöker hitta små speciella saker med folk och min vardag består av att uppskatta småsaker. Som fina kommentarer och glada bussshaufförer .)
- Jag har varit i ett långt förhållande
- Jag tror att jag har svårt för att bli kär
- Jag tror att jag är enkel att lära känna, men svårt att komma riktigt riktigt nära
- Jag har extremt svårt att säga nej. Vilket gör att folk ser mig  som en snäll, oskyldig ängel. Jag hatar det! och måste verkligen jobba mer på det
- Min största idol är Håkan Hellström
- Jag har jättelätt för att tycka om människor, men svårt att passa in.
- Jag har komplex för mitt hår, fastän folk berömmer det hela tiden.
- Jag hatar när folk säger att jag liknar människor
- Jag älskar att påverka människor.
- Jag tycker om känslan när någon ropar på mig, för då känner jag verkligen att jag är någon. Det är helmobbat jag vet...
- Jag avskyr när folk kallar mig "Helena" Det är okej när mamma och pappa gör det dock .)
- Jag får ångest när jag tappar kontakten med folk, även med människor som jag inte ens tyckte om
- Jag har verkligen asmånga kuddar när jag sover. 7 stycken för att vara exakt .)
- Jag älskar verkligen livet! Livet är det bästa som finns.
- Jag har fobi för spindlar. I somras tänkte jag komma över det, men jag lyckades inte.
- Jag tycker bättre om mammas sida i släkten än pappas ><
- Jag är mer lik mamma än vad jag är pappa
- Jag älskar att åka bil!
- Jag brukar göra grimaser åt folk i bilköer
- Jag ser upp till människor som vågar vara sig själva.
- MIn favoritlåt är Life is a song med Patrick Park

ojdå. nu blev listan väldigt lång, men det där är lilla jag iaf.




XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiff

jag läste lite av listan. (Oboy ja du verkar egen Pelle :P )

2009-01-26 @ 19:58:38
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/
Postat av: Beccis

- Jag har fobi för spindlar. I somras tänkte jag komma över det, men jag lyckades inte.



Asså jag är tvungen: kom du ihåg när du bodde kvar i Örby o vi var väll typ ganska små..Iallafall vi hittade världens största spindlar ute i din trädgård och kastade typ vatten med mjöl i på dem?:P

2009-01-26 @ 22:18:40
Postat av: P

haha, åh becka det var riktigt äckligt! jag kommer aldrig glömma det :)



<3

2009-01-26 @ 22:24:01
URL: http://milka
Postat av: mli

Åh. På min skola går de flesta också i sockor! Det har hela skolan kommit överens om, att vi inte har ytterskor inomhus.



"Jag brukar göra grimaser åt folk i bilköer" - Haha, jag med! Förutsatt att bilrutan är mörk.



På tal om inköpningslistor: http://emiliez.blogg.se/2008/october/honungsyoghurt-heter-det-1.html



Laleeeh? :D

2009-01-26 @ 22:42:00
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0