Ingen självdiciplin


Idag stannade jag hemma från skolan, det kändes bra. Det känns väldigt bra .) Jag har pratat med Anna D i telefonen och tagit det chill. Innan jag somnar ikväll ska jag ha gjort klart min svenska redovisning, det är faktiskt mitt enda mål för idag!

Imorgon ska jag umgås med massa tjejer från klassen. Vi tror att vi ska åka skridskor, mycket skridskoåkning nu för tiden alltså .) Det väntar också en dubbeldejt längre fram tror jag och Anna! Haha, kanske lite oseriöst hittills, men vem vet? Det ligger i mina och Annas händer.

Nu ska jag väl fortsätta plugga, så dålig som jag är. Att skriva en bokrecenssion borde inte ta längre en en timme, nu har jag hållt på sen klockan 10.00 och jag har inte ens kommit en sida! Skandal.
Hoppas eran dag har varit bra iaf, för det har min varit. Jag är mycket gladare idag .)

/Fröken P

Kommentarer
Postat av: Gaia

Jag tycker det är askul att åka skridsko. Åkte skridskor idag i skolan ^^

2009-01-21 @ 16:57:38
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0