I feel good


Först vill jag bara passa på att säga gott nytt år alliohopa, hoppas erat 2008 har varit lika bra som mitt!

Såja. Nyår blev galet! Egentligen skulle ju bara jag dit, men Totte ringde mig helt förstörd runt 7-8 (tror jag) och berätta att hennes nyårsfest hade blivit inställd. Så jag tog med henne helt enkelt! Så hon kom hem till mig och vi förfestade lite på vårat lilla egna sätt .) Klockan 21.00 skulle vi vara på Dalrö men bussarna gick en gång varanan timme så vi kom inte dit förens klockan var 23.00 ><
   Först åkte vi hem till Alleh (hon behövde hjälp att bära drickan som vägde stört mycket), sedan åkte vi till handen där vi hitta två jävligt rastlösa Leah och Danne. Till en början trodde jag seriöst att dom hade fått i sig något men sen berättade dom att dom hade stått i busskuren i nästan två timmar och då blev allting genast mycket mer begripligt .)

Det var väldigt trevligt där, jag och Ewe höll våra löften jävla bra. Först att vi skulle vara nyktra tills nyår (vilket vi var). Sen att vi inte skulle dricka mer än cider innan tolvslaget (det gjorde vi inte heller) och sen lovade jag Frida att jag inte skulle däcka innan 3 och jag somnade typ 6 kanske .) Jag vill inte gå in på några detaljer om vad som hände den här kvällen men det spårade ut lite.

Hemresan i morse var nästan bäst. Jag, Totte och Elliot satt och tittade tillbaka på kvällen och vi hade sjukt roligt,  Sen bestämde vi att imorgon så ska vi ta en fika tillsammans och sen ska jag och Elliot fixa mig några piller (............)

Egentligen borde jag göra det klassiska nu, skriva upp mina nyårslöften- men för den här gången tänker jag behålla dom för mig själv .)

Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0