Här kommer lyckan för hundar som oss

Idag har det varit en riktigt jävla bra dag! En höjdardag. En sån dag som man inte upplever allt för ofta, jag har haft så mycket.. flow .)

Imorse missade jag min första buss, men den bussen som jag skulle ta från farsta körde jättesnabbt så jag hann till skolan i tid ändå! Vi hade heller ingen datakunskap, vilket var grymt skönt .) Idag har jag känt mig nöjd med mitt utseende också, Ni vet såna dagar då man verkligen känner sig äckligt ful, dom blir sällan bra >< Men idag har jag känt mig väldigt snygg och bra, många har berömt mig och orden har lagt sig som ett stort, vitt, skönt, mysigt täcke runt om mig. Dagen började med människoikunskap, där vi disskuterade kärlek i olika grader, om att älska, och vad som är viktigast i en relation, vi fick också läsa kärleksdikter (vissa var dock lite skumma..) men det var verkligen kul att disskutera just kärlek, just för att det är en sån himla klurig sak som har många sidor. Jag fick  senare också reda på att jag fick MVG på mitt ped.led arbete, vilket kändes hur bra som hellst. Åh, vad glad jag blev då! Pedagogiskt ledarskapslektionen var rolig som vanligt, vi har alltid långa, givande och intressanta disskutioner där .) Idag pratade vi om flow och uppskattning bland annat. Dock gjorde Zarin bort mig inför hela klassen, men det gjorde inte så mycket, eftersom min klass är världens bästa! Hade också matteprov idag, som gick väldigt bra det med! Efter skolan hann jag precis bussen och när bussen kom till farsta så stod den andra bussen inne redan. När jag kom hem omfamnades jag av världens bästa mamma som hade städat hela mitt rum som en överasskning, åh så fint det var. Sedan hjälptes vi åt att plocka ut ur min garderob och sortera lite .) Sedan åkte jag in till stan och träffade Totte, vi gick sedan på ett ki-gympa pass som var otroligt roligt måste jag säga! I början kände man sig som en våldsam indian som bara sprang omkring, men tillslut kom man in i det och det blev jobbigt, men riktigt kul! Vi tog sedan lång tid på oss att duscha, föna/platta håret, smöra in oss i bodylotion och allt vad vi höll på med, nödvändigt med vardagslyx .) Etfer gick vi in i några affärer och jag hittade assnygga tröjor på H&M, köpte 4 stycken! PÅ rea och grejer .) När jag kom hem var mitt rum fortfarande fint och jag har nu tagit det lugnt hela kvällen. Dagen har verkligen varit helt.. fantastisk.

För er som läste detta så tycker jag att ni ska tänka på att jag inte nämnde något negativt som hänt idag. Allt jag sa vände jag till något positivt, iofs har jag haft väldigt mycket tur idag. Men jag tycker ändå att man ska tänka på det, att alltid se det positiva. Att alltid vända det negativa till något bra.
Livet är verkligen vad man gör det till, och du är den ända som kan förändra ditt liv! Ditt liv, dina val.



kreta 06


Kommentarer
Postat av: mli

Fan vilken najs dag! :D

2009-01-16 @ 01:03:49
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0