Ingen vind blåsa omkull mig längre

 
Jag känner mig stark. Jag känner mig ovanligt jävla stark.

Åh, gårdagen blev så bra! Vi skulle egentligen bli 15 pers hemma hos Kim (ewelitos pojkvän) men något hände, så det blev bara jag, Kim, Ewe och Philíp :) Men det blev hur lyckat som helst ändå.
Först följde Ewe med hem till mig efter skolan, vi åt mellis och prata bara, hade kul som vanligt :) Sen kom Kim och hämtade oss med bilen och vi åkte mot Dalarö. Hemma hos Ewe drack vi kaffe, lyssna på lugna favoriter och snacka med hennes mamma :) Sedan sprang vi över till Kim. Jag orkar inte berätta så detaljerat. Men vi såg skräckfilm, rökte, rökte vattenpipa och snacka till 04.30.
Jag säger bara; No alcohol :)
Det är verkligen en vit helg. Jag menar, jag och Ewe fick chansen att dricka men vi valde coca cola, kaffe och vatten. Blev också bjuden på hemmafest, men är det vit helg så är det!

Imorse vaknade jag och Ewe sist. Kim lagade iaf pannkakor som frukost till oss och vi fortsatte snacka, Philip drog typ runt 3 på natten.

Nu är min bästa vän Frida påväg hem till mig. Hon ska äta middag här, sen ska vi bara vara nyttiga och titta på melodifestivalen! Det ska bli mysigt verkligen :) Vi är bjudna på 20-års fest men jag vill inte gå dit. Det känns verkigen bra måste jag säga.

Jaja. Hoppas ni tar hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0