I don't miss you anymore


Idag fick jag ett sms från christel som gjorde mig väldigt, väldigt glad!

omg när du säger så kan jag inte stå emot! Pelle fan jag älskar dig, du är så jävla skön! Nu följer jag med men mitt internet fuckar så jag kan inte boka :(

Egentligen är det inget speciellt. Jag övertalade iaf christel att följa med till romme för hon hade ångrat sig och så får jag tillbaka det som svar.
Uppskattning är så himla viktigt. Det är nog det som krävs mest för att man ska kunna leva som människa, man måste verkligen kunna känna sig uppskattad för att nånsin kunna känna sig säker i sig själv.
Så alla människor som står mig nära. Ni vet vilka ni är. Jag uppskattar verkligen er! 100 %! jag tycker ni alla är helt otroliga människor som förtjänar allt gott i denna värld. Tack för allt ni nånsin gjort för mig! Jag lovar och svär att jag aldrig kommer glömma bort er. Och det är inge smör över huvud taget, jag svär på allting jag har.

Sen vill jag just idag speciellt tacka först Frida för en fin promenad, jag har saknat dig vännen. och ändå om vi kanske inte ses lika ofta som förut, så är du fortfarande en utav mina bästa vänner. Sen tack till Zarin och Ewe för en lyckad kväll med bio och middag, jag hade grymt kul. Och sen vill jag också säga grattis till Ewe som fyller år idag (klockan är halv ett på natten) ! Hoppas din dag blir jättebra, det förtjänar du.
Grejen är att varken Christel, Zarin, Ewe eller någon annan från skolan läser den här bloggen. Men jag tycker det är skönt att skriva bara :) Också bevis på att det inte är något smör.

Godnatt vänner. Glöm inte att alla är värda att accepteras och få en chans, döm aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0