dold talang


vill ni veta något som jag är verkligen kan? :) Något som är min specielité och som jag alltid lyckas med?
Laga pannkakor!
Nej, men helt ärligt. Jag gör nog världens goaste pankisar :D Och jag gör alltid pankisar, hela tiden. MInst en gång i veckan tar jag mig tiden till det. Det är så bra också, eftersom det också råkar vara min favoriträtt.

Nu är jag söndersliten sen helgen. Gårdagen blev inte som jag skrev att den skulle bli >< Jag gick på 20års fest ändå! och inatt somna jag runt, tja.. vad kan hon ha varit? 5 i alla fall. Som tur var så var festen rolig och det var roliga människor. Här är lite bilder:









Nu ska jag ut i snöstormen och åka med försenade pendlar hem till Linda.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0