julen 2009, fredrikstad




















långa promenader med mamma, korsord framför brasan, julmat, långfrukost med hela familjen, snöbollskrig med barnen, knästrumpor, tomten, paket, dagbokskrivande, fika och övningskörning med pappa, ipod, sovmorgon, kaffedrickande, julgodis och sena kvällar.

Det har gått en vecka på jullovet och jag har umgåtts med familjen under samtliga dagar. Nu är jag hemma och mobilen är fylld med pengar igen, jag har en egen data också och är alltså inte längre lika oberoende och fri. För det är vad jag känt mig den här veckan, fri! Trodde från början att jag skulle få väldigt tråkigt men det har bara varit skönt och säkert nyttigt. Jag behövde den här veckan. Bort från stockholm, bort från vänner, bort från skolböcker och bort från alla krav! Men nu är jag tillbaka och nollställd.

ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0