högsta graden


Träningsverks i hela kroppen. Mina lår känns mörbultade, min mage söndertränad, mina vader känns ömma och mitt huvud är helt slut efter tre dagars hård träning. Och imorgon blir det en fjärde.
Vanligtvis är jag van vid detta program, men nu har jag haft semester från fotboll sen midsommar och då blir det lite annorlunda när man hoppar in i det hårda schemat igen.. Jag är helt utmattad, slutkörd. Pang bom, död.
Hoppas det blir lugnt imorgon för annars vet jag inte vad min kropp tar sig till, jag har nog aldrig i hela mitt liv känt av en sån här träningsverk, för i vanliga fall får jag aldrig det.

Nu ska jag sova gott. Känslan av att bara få lägga sig ner och blunda är nog en känsla som slår mycket, inga krav, ingen press. Bara låta ögonlocken vila sig och sedan somna in i en lugn och rofylld miljö. Är det inte underbart? Jo visst är det underbart.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0