nya handikapp?

Nu har jag inte haft en mobiltelefon på en vecka och visst, det har gått bra. Men jag känner att jag vill ha tillbaka den nu liksom.
1. Jag kan inte ringa mobilnr hemifrån, pappa har spärrat det
2. Jag kan inte skicka iväg enkla, snabba sms som typ "är du hemma, jag kmr förbi". Utan då måste jag låna någon annans mobil, eller gå hem och ringa personen från hemtelefonen o riskera att personen inte är hemma eller inte svarar.
3.
Det finns inget 3, men ändå. Jag vill ha tillbaka den ändå om jag bara har två anledningar varför, jag vill ha den nu nu nu!  Jajja.

Inatt drömde jag att jag var gravid och att jag skulle föda på mitt egna vardagsrumsbord och jag vaknade av att Linda ringde. Nu är jag iaf påklädd och ska snart åka hem till henne i södertälje, vilket innebär att jag bör ladda för en lång, lång resväg. Jag är där hela dagen och senare ska jag övningsköra. Det sista jag gör ikväll blir träna, hoppas jag får tillbaka min mobil så kanske jag kan dra ut Tomas på en promenad eller något.


 



Nej nu ska jag springa hem till den här  filuren!
c ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0