bra helg!


Jag mår bra. Jag mår faktiskt riktigt jävla bra. Och folk är för fega för att erkänna sina misstag men nu ska jag erkänna några utav mina senaste "misstag":

- Tappade min mobil i Torsdags.. någon hade lämnat tillbaka den på expiditionen. tack gud!
- Jag satt på bänken hela matchen i Lördags
- Jag har övningskört typ 6 gånger men är verkligen osäker och kan inte vara ute i trafiken än. Jag måste vara seg eller något
- Jag gjort en dubbelbokning imorn. Måste göra någon besviken

Många är för stolta för att erkänna misstag i sina liv. Man vill att folk ska tro att man är lycklig, felfri och perfekt och där också jag. Det är därför många pratar för gott om sig själva och sina liv, för att man skäms över att man gör fel och känner sig misslyckad ibland.
Jag menar inte att man ska gå runt och klaga över sitt liv hela tiden. Det är nog det värsta som finns, men man ska inte gå runt och leka mr. perfekt och skämmas över små misstag som man gör. Herregud, finns det något mer mänskligt?

Helgen har varit bra iaf bortsett från mina "misslyckanden". I fredags var vi hemma hos ewe och gjorde massa hur goda drinkar som helst, dansade, söp hennes syster full, snackade o hade det väldigt trevligt! Jag höll mig i skinnet eftersom jag hade match dagen efter. Sov hemma också och Linda kom lite senare på natten och sov hos mig :) Hon var i närheten!
Matchen vann vi så nu kmr vi gå upp i tvåan troligtvis! Så jävla bra vi är! Direkt efter matchen åkte vi på kräftskiva i norra uppland, far och jag:

Ungdomar, barn, helt annorlunda umgänge, kräftor i en lada fylld med fina dekorationer, nattbad i en fantastisk pool 30g under en sjuk stjärnhimmel, skratt, madrasser över två vardagsrum, filmtittande, godis, skratt, somna mot varandras axlar, god frukost, snällla människor och en riktigt trevlig kväll!

Idag har jag spelat match igen och faktiskt fått spela! Vi vann med typ 5-0 och det var ganska kul o lira. Klockan är 21 och planerna för de sista timmarna är inte så många. Jag ska duscha, plugga lite och sen försöka sova runt 23 kanske.

Hoppas er helg har varit lika fin som min! pussel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0