björnar och sånt där


Jag vill ha en ipod och nu ska jag verkligen spara till det. En ipod skulle göra mitt liv mycket roligare att leva, inte för att det inte är roligt som det är. Men jag behöver den, det finns så många tillfällen som jag tänkt: "tänk om jag hade en ipod nu..". Det finns för många tillfällen, och därför har jag nu bestämt mig för att satsa på det. En ipod. Till mig. Snart.

Klockan är 21.05 och skolan närmar sig. Jag ska göra en sak innan jag går och lägger mig och det kan jag inte avslöja här i bloggen. Eller jo det kan jag väl, för jag tror inte hon läser det. Jag ska baka en kladdkaka till Anna där det ska stå med florsocker "Anna 17år" eller något sånt där. För hon fyllde nämligen 17 år i Fredags och jag lovade henne en kladdkaka men jag tror hon blir överraskad om jag kommer med den till henne imorn i skolan, så därför ska jag göra det :)
Direkt efter det ska jag gå och sova. För jag ska inte ligga uppe så länge längre, jag ska bli duktig.

Kommentarer
Postat av: emzak

Tum upp!

2009-08-24 @ 23:36:14
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0