myspys.


Nu känns allting riktigt bra må jag säga. Hade en riktigt mysig dag igår faktiskt.





Vi var ett gäng hemma hos Alleh och grillade :) Det var verkligen roligt eftersom att det för en gång skull var så många som kunde komma ;O Silvia kom till och med! Det var ett tag sen man träffade henne. Kakan tog med sig sin Poppi också, de turturduvorna :) Galet söta tsm.
Det var dock lite kallt att sitta ute men vi värmde oss med infravärme-lampor, filtar, dricka och ja :) Så det gick bra ändå. Jag och Anna fick en ytterst intresannt resa hem också. Resan dit var iofs inte heller så tokig.

Sedan sov vi hemma hos mig, somnade runt 3 kanske. Klockan sex vaknade vi båda och var av någon anledning extremt sugna på oboy. Allt resulterade i två överpigga Anna o Pelle. Jag gick runt och städade hela morgonen och sen åt vi till frukost pankisar på sängen, bokstavligen. Vi satt på golvet och använde min säng som bord.

Ikväll ska Frida och kanske nån mer kma hem hit och basta =) Och imorn är det match! Ska tagga som fan. Har planer på att träffa tomas också, får se hur det blir.

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0