snodd lista från blondinbella !


Lovar du att vara ärlig?
  Jag är en ärlig människa

Du heter: Helena Synnöve Hammarström

Smeknamn: Pelle, Pellan

Låt som när du är ledsen sörjer till? Whiskey lullaby - Brad Paisly, My heart will go on - Celine Dion, Utan dina andetag - Kent, Klåparen - Kent
Beroende av: Choklad och.. choklad

Vad behöver du mest just nu: Ledighet och någon som håller om mig om nätterna

Vad tror folk om dig? Att jag är väldigt snäll, ärlig och nyfiken på andras liv
Stämmer det? Ja, det stämmer bra det.

Vad får du oftast komplimanger för? Jag får mest komplimanger för min insida, annars för mitt hår och mina ben.

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag vunnit sanktan två gånger och örebrocupen en gång där jag dessutom blev matchens lirare :D
Hur imponerar man på dig? Man erkänner något man inte är så stolt över. Men det som imponerar mest är när "tuffa" killar visar känsliga sidor.

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, för ofta. Ibland kan det bli väldigt pinsamt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:"haha det är en vanlig säng^^ fast skön :P Haha, de är ju snällt xD sover ni inte i samma säng? :P de låter ju bra det iaf :d fast jag lär ändå somna tidigt >< haha.
Var bor du? I en villa i lilla Fagersjö :))

Trivs du där: Jag stormtrivs !

Äger du några converse: 4 st. men ett par böt jag med en tjej på fyllan, har inte fått tillbaka dom. ett par är för trasiga för att kunna använda, ett par är vinter-converse och ett par går finfint att använda :)

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på vad det är till. Förkrök: cider. Middag: vin. Om man vill bli full: sprit. Typ när som helst: Öl
Vad har du för mobil: eh.. en gammal nokia 200 kr på blocket? jag vet, det låter som ett skämt >< :P

Nästa mål i ditt liv: Sommarlov!

Hur svarar du i mobilen: "a, hallå"

Vem ringde du senast? Jag ringde hem :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle kma till träningen med min högersko som jag glömt hemma.. hehe
Antal timmar sömn inatt: 4-5 cirkus

Sov du ensam: yes :)

Brukar du komma i tid: På något undelrigt sätt gör jag alltid det ändå om jag försover mig varje dag. Jag undrar vad mitt knep är..

När mår du bra: På fredagar och om jag har mycket planer. Sen mår jag bra av uppskattning, fast vem gör inte?

När blev du fotad senast: Hm, det var nog igår på matchen :O

Hur känner du dig nu: Skoltrött men ändå ganska så glad.

Vanligaste färg på dina kläder: jag vet inte! svart kanske?

Vad tycker du om fötter: Det är väl inte den vackraste kroppsdelen kanske..

Vad saknar du: Jag saknar nog ingenting just nu, konstigt nog.
Favorit dryck på morgonen: Iskall mjölk. Direkt ur paketet :O

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 01.00 - 03.00
Är du blyg? Nej, det kan jag verkligen inte påstå.

Sysslar du med någon idrott: Jag spelar fotboll i div.3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Verkligen inte. Man kan inte bli kär i någon man inte känner. Okej att man blir förtjust. men kär.. nä.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Tja.. skulle väl testa att runka? haha. Nej men jag skulle gå runt i massa snygga kläder som allt för få killar inte förstår att dom bör bära :)

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Vad är det värsta du vet? Spindlar, falska människor, ytliga relationer, stress, plugg, tidigar mornar, kroppsideal, mjukost, och utseendefixering
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vet inte. Men allt för mycket till choklad ><

Vad längtar du till? Gotland i sommar! Och Nordnorge och sen längtar jag efter alla människor som jag ska lära känna bättre :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, mitt liv baserar på äkta vänskap. Jag prioriterar alltid bort oäkta. De människorna betyder inget för mig. De träffar jag inte. Jag kan umgås med människor som jag känner mindre men de behöver inte vara oäkta för det. Men oäkta vänskap, fyfan.
Vad är det finaste du fått? Jag blir glad när jag får brev.
Om fem månader: Är det September. Då är sommaren över och treorna har slutat skolan, vilket kommer suga. Jag kommer antagligen redan vara skoltrött. Förhoppningsvis läser jag INTE spanska 2
Om ett år?: Då hoppas jag att jag har kontakt med människor som jag idag tycker om, men jag hoppas också på att jag träffat nya fina människor. Kanske någon fin pojke ramlat in i mitt liv också?

Du samlar på: Ingenting faktiskt. Gamla busskort? utskrivna dagböcker? typ.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på över vad. Men Anna skulle nog vara den första :O

Har du strumpor på dig nu: Ja, två olika :)

Är det okej att gråta: Det är helt okej! Men jag gör det inte.

När grät du senast: Hm. Faktum är att jag gör allt för att inte gråta, det är så hemskt och jobbigt! Om jag gråter, då mår jag verkligen dåligt. Sist jag grät var väl kanske på Åland.. :/

Bär du glasögon eller linser: Nope, jag ser som en jävla uggla 8)
Har du piercing: Näej.
Vill du gifta dig: Nja, inte så pepp på det nu kanske..

Vill du ha barn: Självklart!

Är du bra på att laga mat: Det enda jag kan göra är pannkakor.. men dom gör jag riktigt bra!
Är du flygrädd: Nej, eller jo.. lite kanske

Hur vig är du: Jag klassas som ovigast i laget, faktiskt. Så inte så särskilt. jag hatar att stretcha, det är så tråkigt!
Vilken är din favoritglass: Alla sorters av choklad!

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror på allt!

Bor dina föräldrar tillsammans: haha faktiskt :P

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Brukar bli jävligt sugen på fest alltså..

Hur ofta tränar/motionerar du: minst 5 gånger om man räknar med idrottspass

Vad är det viktigaste i livet?: Att känna sig uppskattad som den man är och trygg. Det tror jag.


Kommentarer
Postat av: J

Roligt med en lista.

2009-04-20 @ 23:39:52
Postat av: martina

kul med listor

2009-04-20 @ 23:43:03
URL: http://martinasvis.devote.se
Postat av: mli

"Det enda jag kan göra är pannkakor.. men dom gör jag riktigt bra!"



:D:D

2009-04-21 @ 15:49:37
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0