något stressigt


Idag ska jag hinna med att göra dö-mycket saker. Ni anar inte ;O Jag får stress mage bara av tanken..
Okej såhär ser den ut:

Jag ska till stan med Linda, Norea, Fia och Nanna
Jag ska träffa Christel och fika med henne
Jag ska träffa Frida och ge henne pengar
Jag ska äta middag på helgesta med Lisa, Camilla, Frida och Frida
Jag ska fika med Stoffe och sedan gå en promenad med honom på söder
Jag ska packa, eftersom jag åker imorgon
Jag ska prata i telefonen med Sofia
Jag ska prata i telefonen med Anna

GAH! Hur fan ska jag hinna med allt detta? Jag måste typ blivit dum i huvudet eller något. Klockan är snart halv ett också.. Fast jag ångrar ju iofs inte att jag tog sovmorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0