riktiga jävla höstkänslor



Jag mår så bra! Jag är så lycklig! Jag vill springa runt huset!

Studentskivan bokad 14 april!
Jag har shoppat mig ny vinröd muff halsduk
Jag har pratat massa med leah idag
och kramat på ewe
och fått leenden hipp som happ
och skrattat med christel
och shoppat tröja och smycken med anna + haft en mycket trevlig afton med henne
jag hittade 60 kr i fickan
och jag har höststädat i garderoben
och mamma gjorde äppelpaj
+ att jag älskar östra gymnasiet
och han ger mig mycket lyckorus
sen ska jag sy in mina byxor. och det blir fint
jag har så himla bra schema
tvivel börjar falla bort
sjävförtroendet blir bättre
mamma sa att hon ska göra frukost varje måndag
och jag har fina vänner och mycket att vara glad för
jag träffade magdis igår, vi skrattade och gjorde toast
och syster kommer imorgon. och på lördag ska vi gå på gröna lund
skolan har inte satt igång än
och idag serverade dom pannkakor i skolan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0