mitt liv just nu


Ligger i min säng och lyssnar på regnet. Jag har flyttat min säng tre gånger på en vecka. Det är inte så fint, men det känns bra att ha det så.
Idag blev jag inspirerad av en person jag inte trodde kunde inspirera mig, tänk vad människor kan förvåna tänkte jag då, och tänk vad mycket fördomar man har. Det var inget speciellt samtal vi hade, men det gav mig mycket perspektiv och jag kände mig glad efteråt.
Jag känner mig motiverad också, motiverad att göra allt vad jag vill göra med mitt liv. Ta tag i saker som jag personligen tycker är viktigt. Känslan av att känna mig självständig är så härlig, känslan av att "ingenting kan stoppa mig" och att vara stark i sig själv, att tro på sig själv och på det man själv tror på.

Det finns en person som jag tycker om väldigt mycket just nu, och som ger mig det jag behövt väldigt länge. Det känns bra, mycket där känns bra.

Jag har också kommit till underfund med att ingenting är konstigt eller töntigt. Sen händer det små saker hela tiden som av någon anledning betyder så mycket, som får så stor betydelse, som påverkar mig. Underligt det där. Mycket som händer nu i veckan iaf.

det var länge sen jag skrev ett inlägg som jag skrev utan att tänka efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0