han sa ta min hand, vi ska åt samma håll


Det är så intressant att människan i många fall hellre vill må dåligt än att må neutralt. Jag känner alltid så, jag hatar känslan av att jag varken har anledning att klaga eller anledning att tjoa.

Och som jag alltid har sagt. Hellre att jag gör något och går igenom något som är jobbigt, än att inte gå igenom något alls. Jag ska alltid göra något, och visst om det blir att stå ute på gatorna och tigga, men då gör jag ändå något. jag ska fan inte bara glida med och se vart jag hamnar utan att röra ett finger själv. Jag vill känna att mitt liv är min förtjänst, vare sig det är dåligt eller bra.

Ikväll gör jag ingenting och ikväll mår jag neutralt. Jag har fått lite gjort idag, såna här småsaker ni vet som känns bra

- aktiverat mitt csn kort
- sovit ut
- pluggat filosofi
- städat
- skrivit filosofiprov


Och jag har inte sagt det rakt ut än. Det har inte blivit officiellt riktigt, men jag tycker att det kan bli det nu. Jag är kär.



Kommentarer
Postat av: cessan

Söt

2010-10-15 @ 19:57:12
Postat av: Tommylinnea

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-23 @ 13:34:39
URL: http://tommylinnea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0