fuck you


dunkande huvudverk, överdrivna folkmassor på bussen, barn som skriker, folk som stressar, olika röster, mycket plugg som borde tas tag i, tankar om dig, gåshud så fort man kommer utomhus, dåligt med sömn, föräldrar som bråkar, en stark vilja om att åka ut till landet, ångest över att jag måste skaffa mig ett jobb, tomrum efter dig, för mycket mobil och internet, ett stökigt jävla rum, ingen lugn och ro, kass ekonomi, frusen rakt igenom, mardrömmar, orklöshet.


Jag vill verkligen åka ut till landet. Ta med mig datan och allt plugg och bara dricka te, sova ut, träna och göra allt plugg i lugn och ro i min egna takt. Här i stockholm är det så jävla mycket som tar ens fokus, som hela tiden distraherar. Jag känner inte alls för att festa eller träffa nya människor. Jag kan typ inte riktigt tänka klart nu, jag skulle behöva komma bort en sväng för att hämta mig lite, hitta tillbaka till mig själv typ. ääh jag vet inte, vem vet egentligen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0