everything means nothing


Imorse när jag vaknade var jag verkligen inte glad. Jag var inte trött men jag kunde inte ta mig upp ur sängen, mina ögon var stirriga och kroppen tung + att min spänningshuvudverk fortfarande satt kvar. skulle behöva stressa upp och skynda mig på med kläder och äta en halvdant frukost och springa till bussen, för att inte komma försent. Men jag orkar verkligen inte idag. tog en överdrivet lång dusch i lite för varmt vatten och gjorde en lite för god frukost för att det ska vara tisdag och så satt jag där lite för länge. Jag orkar verkligen inte vara så duktig som jag borde just nu. Men det är väl okej att göra så ibland, visst? Om man verkligen känner att man behöver det. Och nu om någongång behöver jag det.


ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0