I MILANO...









































så hade folk hamrat ner kapsyler i hjärtformer på vägen
så sålde folk paraplyer överallt
så kunde folk inte engelska
så åt jag sushi för andra gången i mitt liv
så såg jag på fotboll tillsammans med 80 000 andra människor
så drack jag mycket äcklig kaffe
så analyserade jag paraplyn väldigt mycket
så kunde man åka hur mycket spårvagnar, tåg, tunnelbanor och bussar som man ville varje dag för 30 kr
så körde folk som galningar
så kunde man ta sig till venedig på tre timmar vilket vi gjorde över en dag
så kunde man också ta sig till staden Como som vi också gjorde en dag
så var det dåligt med varmvatten
så längtade jag hem varenda sekund
så bestod frukosten av äckliga sötsaker
så fanns det mycket dyra kläder
så var det mycket svenskar
så åt jag massa toast
så blev jag besviken på pizzorna
så läste jag en bok på 500 sidor
så tänkte jag på dig
så tänkte jag ännu mer på dig
så frös jag om nätterna
så insåg jag att milano är en väldigt fin stad
så insåg jag att jag å ena sidan ville stanna
så hade jag trevliga dagar med pappa
så var folket allmänt trevliga och hjälpsamma
så lärde jag mig läsa karta väldigt bra
så hittade jag 2 euro
så fick jag faktiskt mitt livs lyckorus på självaste flygplatsen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0