drömtydning



Inatt drömde jag att jag blev jagad av ett lejon, lejonet var jättesnäll mot min familj och andra människor runt omkring mig, men just mot mig blev den jätteaggresiv. Och jag hade panikänsla igenom hela drömmen verkligen, hur obehagligt som helst. Och jag sprang genom skogar, över berg, på åkrar, genom städer och jag var så jävla trött. Och sen slogs jag med lejonet också. Och lejonet var typ jätteaggresiv bara av att se en bild på mig. Jag googlade på det och fick fram:


Jagad : Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig. Om du jagar så kommer du att möta motgångar.


Lejon : Lejon symboliserar mäktiga personer och auktoriteter. Alltså, om du drömmer att ett lejon blir argt på dig, så berättar det om en mäktig persons ilska. Slåss du med ett lejon, så kommer du att strida med en stark och mäktig man. En dröm om ett lejon utlovar också uppskattning och popularitet


Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0