wonderful



Igår tog jag cykeln hem till Lisa, det var en riktigt skön sommarkväll. Med vinden i håret cyklade jag hem till Lisa och väl där så började jag och Lisa skära upp frukt av alla dess slag. Ananas, jordgubbar, apelsiner, druvor, fruktcocktail etc. Vi ställde allting på en bricka och gick sedan ut på balkongen. Camilla kom efter inte så lång tid och någon timme framöver satt vi på Lisas balkong och pratade, lyssnade på gyllene tider och njöt av sommarkvällen. Sedan gick vi in, gjorde te, satte oss på en filt och spelade familjegeni! Och jag avslutade sedan kvällen så som jag började den, på cykeln! Haha. Det blev en bra kväll iallafall.

Idag har jag legat ute i solen hela dagen med syster bredvid. Och nu är klockan sex och pappa har satt på grillen, det blir första middagen utomhus för i år, tänka sig. Ikväll kommer Natasha och Anna hem till mig, vi får se vad vi hittar på. Men eftersom det även den här kvällen är en äkta sommarkväll så lär vi utnyttja det :)

Tänk att livet alltid ljusnar då sommaren närmar sig. Jag känner mig gladare och gladare efter varje dag som går. Åhhhh!
Måste ta med mamma in till stan för att köpa ny kamera, så att jag kan börja fota igen! Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0