a time for a change



Det är så jobbigt det här med livet och människan. För när man förändras, så blir det automatiskt att måste förändra sin livsstil också. Jag lever ju mitt liv efter hur jag är som person, och då jag går igenom en personlighetsförändring så finns det bara en sak för mig att göra: förändra min livsstil också.

Länge sen jag bloggade och jag vet inte. Jag har verkligen haft tiden, men har inte haft luste bara. Det blir så ibland. Har iaf haft en mellantid nu, det vinglar mellan att vara lyckligast i världen till världens olyckligaste. Men perioden har varit nyttig, men väldigt fundersam. Jag har haft mycket roligt och träffat många människor, men sedan då jag varit själv så har jag tänkt mycket.
Jag finner det roligast att skriva då jag är på bra humör, och det är jag! Men bara när jag är bland folk. Fast å andra sidan är jag verkligen inte deppig så fort jag kommer hem, bara inte tillräckligt glad för att skriva :)

Mina ord skänker jag i dessa tider till min dagbok. Det finns mycket som jag kan dela med mig av i den, men som jag inte gör här. Jaja, update på vad jag gjort då;

- haft samtal med lisa
- hoppat studsmatta med magdis och vera
- gått på spa med systrar och mamma
- fikat med linnea på ett litet gulligt café i gamla stan
- varit i kungsträdgården med mamma
- umgåtts med christel, köpt peace and love biljetter
- ätit middag hos leah och myst med tjejerna från klassen
- umgåtts med linda
- ätit thai med camilla och lisa och skrattat min mage ut och in
- haft piknik med camilla och lisa, samt spelat geni och haft frukt och te-stund med dom!
- solat med anna & ida
- solat med mamma och ätit frukost med henne i stort sett varje dag
- sovit över hos totte och hängt på hennes gräsmatta ett antal timmar
- tränat
- solat på håltimmarna i skolan
- firat 17e maj på skansen
- tittat på The O.C och diskuterat moln med ewelito
- insett hur mycket bättre jag är i skolan

Mjao. Men visst jag är inte rastlös, men det mesta som sker just nu är i mitt huvud! Sommaren närmar sig iallafall och ju gladare min klass blir, ju mer inser jag att jag älskar den.

Kram och ajö! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0