tjockis- söndag



Jag har en hemsk vecka framför mig. Men den är typ lagom hemsk, jag känner inte för att dö när jag tänker på den. Jag blir inte deprimerad av att tänka på den, men ändå är den verkligen hemsk. Av någon anledning ser jag den som en utmaning. Ooooj, vilken pluggis jag låter som. Typ hejjagtyckeromskolanförmankanlärasigbrasakerochmanbordetaskolansomenutmaningochenmöjlighet. Så är det inte! 

Hur som helst så tänkte jag inleda veckan med en bra sömn, så nu är klockan halv elva och jag ska snart gå och borsta tänderna och sova! Imorgon ska jag upp ganska tidigt, jag ska till örbyskolan med anna för att titta på en lågstadieklass lektion och analysera småglin. Kuul!

Idag har jag iallafall varit fruktansvärt onyttig. Vågar inte säga vad jag stoppat i mig. Det slutade iallafall med att jag vispade grädde, hällde i massa oboypulver i den vispade grädden och åt sedan upp det med sked. Jag kände nämligen för lite chokladmouss. Fyfan vad äckligt det låter. Jag ångrar mig genast att jag åt det ;(

Nej, nu ska jag sova. Jag har haft en bra helg! I fredags blev att ta hissen upp till toppen av globen, shoppa, gå på spa och äta restaurang med mamma, vibbe och A-J. I Lördags var det match mot Älvsjö, vinst med 2-0, gött! På kvällen var det sedan god middag med vin och en massa prat och disskusioner på kvällen med ma, pa och systrar. Och idag har jag varit på Emelies konfirmation, träffat trevligt folk och tagit det lugnt. Är faktiskt riktigt nöjd med helgen!
Nu väntar en intensiv vecka. Hoppas ni mår bra där ute i vimlet! Kram och hej, tack för mig





Kommentarer
Postat av: E

Jag har också en hemsk vecka nu, men jag försöker se det, som du sa, en utmaning, tycker att det är en bra inställning.



Kul att du åkt upp i Globen-hissen! Jag fick reda på dess existens för bara några veckor sen. Känner mig seg. Var det kul? :))))



sv: Krunegård-biljetterna förblev osålda och oanvända, tråkigt men sant.

2010-05-02 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0