darling, go home



Jag vill ha något nytt, se några nya platser, träffa nytt folk, lyssna på ny musik. Jag vill göra något annat, känna känslor jag inte brukar känna, tänka i tankevägar jag inte brukar tänka i. Det skulle inte förvåna mig själv om jag åkte bort ett år själv, bara för att jag känner brist på utmaningar och action. Jag hatar att vänta på att saker ska förändras, att saker ska ske. Just nu sitter jag fast i ett jobbigt läge bara.

Alltså, man vet så lite om vad livet egentligen är. Så därför går iallafall jag runt med den här ständiga oron.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig.

2010-05-11 @ 18:11:55
URL: http://writingclearsmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0