är ni kvar?



Trots noll uppdatering så är ni kvar alla ni som alltid läser. Helt i onödan! Nej men det glädjer mig att ni trots kass uppdatering fortfarande läser. Måste tyvärr säga att jag känner noll inspiration för att blogga. Mitt liv är väldigt mellanmjölk just nu och jag har ingenting att skriva. För jag är varken lycklig eller olycklig, skoltrött eller motiverad. Jag längtar inte jättemycket till sommaren eller fasar för den, jag känner inga nya känslor eller har något gammalt jag tänker på osv. Ni fattar. Mitt liv går runt och runt i samma cirkel. Ni alla har väl upplevt det. Jag går till skolan, skrattar lite, klagar lite, går på lektioner, går hem, pluggar, tränar, äter, sover. Sedan går jag till skolan igen, skrattar lite, klagar lite, går på lektioner, går hem, pluggar, tränar, äter och sen sover. Sedan så går jag till skolan, skrattar lite, klagar lite...... osv. Ingenting känns dåligt, men ingenting ger mig lyckorus heller. Jag känner mig inte sugen på att festa heller, eller plugga nu in i det sista så jag får dom där betygen. Träna känns inte heller jättekul, men som allting annat så känns det inte hemskt heller.

Men som sagt, jag tror att detta beror på att jag är i en period med mycket tankar inom mig. Jag har inte tiden att fokusera på mitt liv utåt, jag har nog med att sortera och förstå mig på mina egna känslor och tankar. Därför blir det en sådan där cirkel som går runt, runt, runt.

Jag äter iallafall. Som ett svin. Det är typ det jag gör. Hoppas era liv är lite mer händelserika iallafall. I helgen åker jag till Ann-jeanette iallafall, hoppas på fint väder och god man. Kanske en nypa inspiration också + lite lyckorus som grädde på moset.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0